I Premios en la Investigación Joven en Geografía del Turismo

Premi Geografia Turisme
El Grupo 10 de Turismo, Ocio y Recreación de la Asociación de Geógrafos Españoles ha convocado por primera vez este guardón con el objetivo de incentivar a los estudiantes de Grado y Máster la realización de trabajos finales sobre cuestiones relacionadas con la Geografía del Turismo. El plazo máximo de entrega es el 28 de febrero de 2019.

21/11/2018

Se ha convocado la primera edición de los Premios a la Investigación Joven en Geografía del Turismo, una iniciativa dirigida a los titulados que hayan presentado sus TFG y TFM en los dos últimos cursos (2016-2017 y 2017-2018) sobre temas relacionados con esta temática.

El impulsor de estos premios es el grupo de trabajo de Geografía del Turismo, Ocio y Recreación de la Asociación de Geógrafos Españoles (AGE), una entidad dedicada al fomento y desarrollo del estudio d’aquesta disciplina. S’han establert dues categories: Treballs de Fi de Grau, i Treballs de Fi de Màster.

Les persones interessades en presentar els seus treballs, tenen temps fins el 28 de febrer de 2019. Les propostes s’han d’enviar al correu electrònic grupo10.age@gmail.com, adjuntant les dades personals de l’aspirant, un resum del treball, una còpia del treball en format comprimit, el currículum de l’autor/a, una còpia de la fitxa informativa de la universitat amb la qualificació obtinguda, i una carta d’acceptació de les bases. Consulta les bases.

Obtenció dels premis

Els premis consten en un premi i un accèssit per a cada modalitat, amb una quantia de 500€ el premi i 250€ l’accèssit. Les persones premiades, a més, rebran un diploma acreditatiu i la gratuïtat en la quota de soci a l’AGE durant el primer any.

El jurat farà pública la resolució dels premis al setembre del 2019, i l’acte d’entrega dels premis es farà durant el XXVI Congrés General de l’AGE, que tindrà lloc entre els dies 22 i 25 d’octubre de 2019, a València.

Bases dels premis