Un projecte del programa AI4ALL guanya la 9a Beca Rotary

El projecte SafeTracker, que es va idear durant l'última edició del programa "AI4ALL-Intel·ligència Artificial Aplicada a la Indústria", ha guanyat la 9a Beca Rotary d’impuls a l’emprenedoria, lliurada pel Rotary Club i l’ajuntament de Cerdanyola.

25/01/2022

Al concurs final del programa AI4ALL aquest projecte ja va ser seleccionat pel jurat com la idea més innovadora de totes les que es van presentar. SafeTracker és una aplicació multidispositiu per millorar la seguretat dels usuaris de bicicleta que combina més d’un centenar de paràmetres i ofereix recomanacions a temps real. Les recomanacions de rutes segures que proposa estan personalitzades segons la percepció subjectiva de seguretat que té cada usuari.

Darrere d’aquest projecte hi ha Ricard Kroebel, Senior Analyst a Creu Roja; Sergio Redondo, Enginyer de Telecomunicacions; Vicenç Rosales, Marqueting Events Manager al FCBarcelona; Marc Subirà, IT Head Data & Sport Technology al FCB, i Manuel Velasco, Administració i Direcció d’Empreses.

La 9a Beca Rotary d’impuls a l’emprenedoria, lliurada pel Rotary Club i l’ajuntament de Cerdanyola a SafeTracker el passat dia 1 de desembre, està dotada amb 2.000 euros. A més, l’equip del projecte tindrà un any de serveis laborals, comptables i fiscals gratuïts, i assessorament per a la creació i disseny d’una pàgina web.

El programa "AI4ALL: Intel·ligència Artificial aplicada a la Indústria”, organitzat pel Parc de Recerca UAB, l’Escola d’Enginyeria, el Centre de Visió per Computador i l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial del CSIC, té com a objectiu generar nous projectes basats en tecnologies d’IA capaços de solucionar necessitats reals del mercat.