Resultats de l'Enquesta de satisfacció d'usuaris de les Biblioteques UAB

Imatge amb l'escrit

Amb aquesta infografia podeu veure els resultats més destacables de l’Enquesta de satisfacció d’usuaris de les Biblioteques UAB del 2022.

08/02/2023

Durant el mes de novembre de 2022, el Servei de biblioteques va realitzar l’Enquesta de satisfacció d’usuaris, que duem a terme cada tres anys per conèixer les opinions i la valoració que la comunitat universitària té sobre els serveis, els recursos i els espais de les biblioteques.

Us presentem una infografia amb els resultats més destacables de l’enquesta, que fou contestada per un total de 1.432 persones, principalment alumnes de grau.

Cal destacar que la valoració global del servei millora respecte l’enquesta del 2019, i té una puntuació de 8,4, seguint la tendència creixent dels darrers anys. També puja la valoració de l’atenció del personal de biblioteques i es situa en 8,7.

Més enllà de les respostes a les preguntes tancades hem rebut molts comentaris en les preguntes obertes que fèiem. D’aquestes aportacions són especialment significatives les que es refereixen a les instal·lacions, on són ben valorats els espais d’innovació i les zones de mobiliari flexible, a la vegada que hi ha una demanda de més sales de treball en grup.

La col·lecció física o digital rep una bona valoració, i els comentaris es centren en la necessitat d’explicar millor les diverses formes d’accedir a la biblioteca digital. Destaca el fet que cap comentari menciona els fons personals i col·leccions especials de les Biblioteques de la UAB, que es poden consultar al Dipòsit Digital de Documents.

Pel que fa als serveis, de les aportacions se’n desprèn que cal fer més difusió de tot allò que oferim les biblioteques a la comunitat universitària.

Tota aquesta informació ens servirà per definir els futurs objectius estratègics i emprendre algunes accions de millora.

Podeu consultar els resultats complets de l’enquesta al Dipòsit Digital de Documents de la UAB.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Educació de qualitat