Neix Visionaris Avançat, curs d'emprenedoria per a l'acceleració de projectes emprenedors

Cartell de presentació de Visionaris Avançats

Dirigit principalment a comunitat UAB amb un projecte emprenedor, està obert a aquelles persones que hagin participat a una passada edició de Visionaris o un programa d’introducció a l’emprenedoria similar.

18/07/2024

Emprèn UAB inaugurarà, el proper 2 d’octubre, la primera edició de “Visionaris Avançats”. Aquest curs d’emprenedoria vol donar continuïtat als coneixements bàsics adquirits en formacions anteriors amb l’objectiu de perfeccionar el procés emprenedor i promocionar als alumnes les eines i recursos necessaris per a l’èxit del seu projecte empresarial.

D’aquesta manera, l’alumnat podrà millorar les seves capacitats i habilitats emprenedores, desenvolupar el prototip dels projectes, validar l’oportunitat de mercat i redefinir i impulsar el model de negoci i posterior creixement empresarial. Algunes de les temàtiques que es tractaran al curs inclouen model de negoci, prototipatge, màrqueting digital, pla financer i passos per a la constitució d'una empresa. Així, el curs dotarà als i les participants de les eines necessàries per dur els seus projectes emprenedors al nivell següent.

El curs és gratuït, tindrà lloc entre octubre i novembre i s’impartirà en un format híbrid, amb una mentalitat pràctica: dilluns s’impartirà en línia una sessió teòrica, que dimecres, a l’Edifci Eureka del Parc de Recerca UAB, es posarà en pràctica. L’horari serà de 15 a 17 h.

Les inscripcions es poden fer a través de NEXUS, però per a les persones que no disposin de perfil, s’ha establert un procés d’inscripció alternatiu.

Visionaris Avançat és una iniciativa d’Emprèn UAB, impulsada pel Parc de Recerca i la Cambra de Comerç de Terrassa.