La Unitat de Producció de Vectors de la UAB i la Vall d'Hebron, nou Centre TECNIO acreditat

La Unitat de Producció de Vectors de la UAB, nou Centre TECNIO acreditat
La Unitat de Producció de Vectors, una plataforma tecnològica mixta de la UAB i de l’Institut de Recerca Vall d’Hebron, ha estat acreditada com a nou Centre TECNIO per la Generalitat de Catalunya, a través d’ACCIÓ. Amb aquest ja són 15 els grups dinamitzats pel Parc de Recerca UAB que han rebut l'homologació.

07/05/2019

La Unitat de Producció de Vectors (UPV), creada l'any 2005, està especialitzada en la producció de vectors de teràpia gènica per a institucions públiques i privades, principalment dels sectors de la biotecnologia i la biomedicina, però també de veterinària i farmàcia.

La UPV ha estat un dels sis agents R+D+I que aquesta setmana han estat acreditats. En aquest moment hi ha 84 entitats catalanes homologades, entre grups de recerca, universitats, centres tecnològics, instituts hospitalaris i enginyeries i empreses de base tecnològica.

L’acreditació té com a objectiu identificar aquells agents tecnològics més qualificats i amb experiència en projectes empresarials per tal de visibilitzar-los de cara a les empreses i així impulsar la transferència tecnològica a Catalunya.

Des del Parc de Recerca UAB apostem per aquests centres donant-los suport en totes les activitats de transferència tecnològica i potenciant la seva relació amb la indústria. A més, també treballem per millorar-ne la visibilitat als circuits comercials i als mitjans de comunicació.

Més informació:
Web de la Unitat de Producció de Vectors