Jornada a la BizBarcelona sobre reptes, universitats i empresa

Jornada sobre reptes, universitats i empresa

El pròxim dilluns, dia 21 de setembre, dins de la fira BizBarcelona, la UAB coorganitza i participarà en una jornada sobre com les universitats poden ajudar a donar resposta als reptes actuals i futurs de la societat i del teixit empresarial.

17/09/2020

Amb el títol “DeepTech, com les universitats responen als reptes de la societat i l’empresa”, la jornada ha estat organitzada per les universitats catalanes i per Barcelona Activa i vol construir un entorn de debat sobre innovació, universitats i indústria, aprofitant la celebració de la BizBarcelona i del Saló d’Ocupació.

Serà una sessió de tres hores (de les 10.00h a les 13.00h), dividida en tres blocs. El primer bloc començarà amb la conferència “DeepTech, innovant conjuntament empresa i universitat” que derivarà en una taula rodona amb representants de les universitats i responsables d’innovació d’empreses emergents.

De les 11.00 a les 12.00h serà el segon bloc, en el qual es parlarà de programes, línies d’investigació i exemples de col·laboració entre universitat i empresa. Hi participarà el coordinador del Grau de Matemàtica, Computació i Analítica de Dades de la UAB, Pere Puig Casado.

Finalment, l’últim bloc, en el qual hi intervindrà el Vicerector de Recerca i Transferència de la UAB, Armand Sánchez, serà per parlar de futur, dels reptes de la societat post-covid i quin ha de ser el paper de les universitats per a aportar solucions als reptes que vindran.

La jornada es podrà seguir presencialment, des del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, i per streaming si prèviament s’ha fet la inscripció.