El Fòrum d'Inversió Seed Deep Tech Barcelona busca projectes tecnològics

Els projectes d'emprenedoria de base tecnològica tenen una oportunitat per connectar amb inversors el pròxim dia 13 d'octubre en aquest fòrum organitzat per l'Esade BAN, Barcelona Activa i les universitats UAB, UPF, UB, UPC i UOC. El termini de presentació de candidatures estarà obert fins al 26 de setembre.

06/09/2021

Aquesta iniciativa està adreçada a projectes emprenedors de l'àmbit deep tech, en etapes pre-seed i seed, provinents d’universitats catalanes i de centres de recerca. El termini de presentació de candidatures acaba el 26 de setembre.

S'hi poden presentar projectes relacionats amb els materials avançats, la intel·ligència artificial, el blockchain, la robòtica, la fotònica, l’electrònica, la computació quàntica i les tecnologies de l’espai, amb necessitats de finançament d'entre 200.000 i dos milions d’euros.

Un comitè de selecció, format per les entitats promotores i altres agents de l'ecosistema d’innovació i emprenedoria, escollirà entre sis i vuit startups perquè presentin les seves propostes el dia 13 d'octubre, a les 17.00 h, davant de business angels, entitats de capital risc i corporacions.

El Fòrum d'Inversió Seed Deep Tech Barcelona forma part del Barcelona DeepTech Node, una iniciativa de Barcelona Activa i les universitats UAB, UPF, UB, UPC i UOC per accelerar l'accés al mercat d'empreses emergents científiques i tecnològiques.

Més informació i inscripcions