Dia Mundial de la Ràdio: presentació del primer arxiu sonor de la ràdio a Catalunya

Web de l'Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya

Avui, amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio, es presenta el primer arxiu sonor de la ràdio a Catalunya

13/02/2023

La presentació tindrà lloc a les 17 h, a la sala Nicolau d'Olwer de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC). En el decurs de l'acte, a més de la presentació de l'Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya, hi haurà una ponència sobre la recerca en història de la ràdio, a càrrec de Maria Gutiérrez, membre de l'Observatori de la Ràdio a Catalunya de la UAB, i s'enregistrarà una edició del programa L'altra ràdio, de Ràdio 4, que condueix el professor Cinto Niqui.

L'arxiu sonor de la ràdio a Catalunya (https://arxiuradio.uab.cat/) és un projecte de l'Institut de la Comunicació (InCom-UAB) i de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la UAB, dirigit per Cinto Niqui, professor del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB.

Més informació a la notícia publicada el 26 de gener.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS