Canvis en els serveis de les biblioteques

Taulell de Préstec de la Biblioteca de Ciències Socials

A partir del 30 d’octubre, davant de les noves mesures de seguretat i prevenció decretades pel Consell de Govern de la UAB, s'han modificat serveis de les Biblioteques UAB

30/10/2020

D’acord amb les noves les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya, partir del 30 d’octubre i fins a nou avís:

Accés a les instal·lacions

Els serveis presencials a les Biblioteques UAB queden limitats al servei de préstec, prèvia reserva dels documents al Cercador.
L’horari d’obertura de la majoria de Biblioteques UAB per la recollida dels documents reservats és de 9 a 19 h.
La Sala d'Estudis UAB (Ciències Socials) i la Sala d'Estudis UAB (Plaça Cívica) romandran tancades. Consulteu la pàgina d’Horaris per estar informats en tot moment.

Retorn de documents

S’ha allargat el termini de devolució dels documents fins el 30 de novembre.
Per al retorn dels documents podeu fer servir les bústies que teniu a la vostra disposició:

• Bústia a la Biblioteca d'Humanitats
  • Bústia a la Biblioteca de Ciències Socials
  • Bústia a la Biblioteca de Comunicació
  • Bústia a la Biblioteca Universitària de Sabadell
  • Bústia a l'Escola d'Enginyeria
  • Bústia a la Biblioteca de Veterinària

Serveis en línia

Es mantenen tots els serveis en línia (accés als continguts digitals, assessorament i formació en línia,...). Consulteu tots aquests serveis a la pàgina Biblioteca en línia.

Recordeu que per accedir a les instal·lacions cal portar posada la mascareta, mantenir les distàncies de seguretat i seguir les indicacions que trobareu a les biblioteques.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS