Xerrades informatives sobre assignatures optatives, mencions i el Treball de Fi de Grau

Sessions informatives sobre el TFG

Els coordinadors de les titulacions de l'Escola organitzen dues sessions informatives sobre les assignatures optatives, les mencions i el Treball de Fi de Grau, adreçades a estudiants de 3r curs, els dies 14 de març (per Turisme i Turisme en Anglès) i 17 de març (per Direcció Hotelera). Les xerrades s'impartiran a les 13 hores, a les aules 307 i 332, respectivament.

02/03/2022

Els estudiants de 3r dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera estan convidats a una sessió informativa on rebran tota la informació necessària i veuran resolts tots els seus dubtes sobre les assignatures optatives, les mencions, el Treball de Fi de Grau, i la seva matriculació per al curs 2022-2023.

Aquestes són les sessions programades:

• Graus en Turisme i Turisme en Anglès: dilluns 14 de març, a les 13 h. Aula 307.
  • Grau en Direcció Hotelera: dijous 17 de març, a les 13 h. Aula 332.

És imprescindible la vostra assistència per una bona incorporació i seguiment del proper curs acadèmic.