Visita al Servei Municipal d'Educació de Cerdanyola i l'escola La Sínia

Estudiantat de 1r de Pedagogia.

L'estudiantat de 1r curs del Grau en Pedagogia de la Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) ha realitzat una sortida de camp per conèixer de primera mà la realitat del Servei Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

28/04/2023

Aquest dimecres l’estudiantat de 1r curs del Grau en Pedagogia de la Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) ha realitzat una sortida de camp per conèixer de primera mà la realitat del Servei Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, i també l’escola municipal La Sínia, que és la única escola d’Educació Infantil i Primària de titularitat municipal en tota la comarca del Vallès Occidental.

La sortida de camp ha comptat amb la participació de David Gonzalez, regidor d’educació, i Sara Colorado, tècnica municipal d’educació, que han apropat a l’estudiantat el funcionament del Servei Municipal d’Educació, així com els diferents plans i programes que es desenvolupen en el marc educatiu de la ciutat (patis oberts, camins escolars, etc.). Posteriorment, l’estudiantat s’ha desplaçat fins a l’escola municipal La Sínia on ha estat rebut per part del seu equip directiu, que ha conversat al voltant de les particularitats d’aquesta tipologia d’organització educativa.