Vè Concert de les Facultats i Escola de la UAB

Vè Concert de Facultats i Escoles de la UAB

El dimarts, 21 de desembre, les dotze facultats i l'Escola d'Enginyeria de la UAB organitzen la cinquena edició del concert de Nadal per a tota la comunitat universitària. Tindrà lloc a l'auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, a les 18,30 h. En el marc del concert, es commemorarà també el 50è aniversari de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

20/12/2021

Enguany, actuarà el músic Toti Soler, que oferirà l'espectacle "Els dits de la música" acompanyat pel seu trio: Olvido Lanza (violí), Marc Prat (contrabaix), Dídac Ruiz (percussió). Soler mostrarà la faceta més prolífica de la seva música que molts han batejat com Guitarra Catalana: una denominació del seu estil caracteritzat per una fusió única de diferents tècniques guitarrístiques i formes musicals –clàssic, folk, jazz, flamenc, guitarra sud-americana, músiques orientals, etc.-. “Els dits de la música” és un recorregut per l'univers musical de Toti Soler a través de les seves composicions més recents i d'una selecció dels temes que ha escrit durant els més de cinquanta anys de dedicació a la guitarra i a la composició.

A més, el concert comptarà amb un preludi musical a càrrec del Cor de Cambra de la UAB, dirigit pel mestre Poire Vallvé. El cor està format per estudiants de totes les facultats i Escola de la universitat. Interpretarà “Jauchzet dem Herren” de Heinrich Schütz, “Cantares” de Joan Manel Serrat i “Loch Lomond”, cançó tradicional escocesa, amb arrangament de Jonathan Quick. La participació del cor al concert és possible gràcies a la col·laboració amb Cultura en Viu.

El concert es retransmetrà en directe des de l’adreça següent: https://youtube.com/c/UABBarcelona

Cartell del Concert