Tot preparat pel IX Premi CIEU-2018

El dijous 29 de novembre, a les 16 hores, a la Sala d’Actes de la Facultat d’Economia i Empresa se celebrarà el IX Premi CIEU a la idea més emprenedora.

27/11/2018

Aquesta activitat té com a objectiu fomentar l’esperit emprenedor i la innovació en l’àmbit universitari. Així mateix, combinarà la presentació d’empreses ja establertes, de projectes en vies de consolidació i d’idees per part de les persones participants en l’esmentat premi.

Pel que fa a l’estructura de l’acte, hi haurà dues xerrades. La primera es titula “Dues històries d’èxit entrellaçades: De Trip4Real a la creació del B·Come”, realitzada per Anna Cañadell (Trip4Real i B·Come) i Alba Garcia (B·COME). La segona és “Fent dels estudis universitaris un camí cap a l’emprenedoria” i la faran Manuel Alfranca i Clara Torralbas (GRAU LEINN, Universitat de Mondragón). A continuació es presentaran les idees finalistes del premi.

També hi assistiran el Vicerrector d’Economia i de Campus UAB, Carles Gispert, la directora de serveis docents FUABformació, Montse Balagueró, el Degà de la Facultat, Hèctor Sala, i el Vicedegà d’Emprenedoria i Internacionalització FEiE i Director CIEU, David Urbano.

Tota la informació sobre el premi la podeu trobar en el següent enllaç: http://pagines.uab.cat/cieu/content/idea-m%C3%A9s-emprenedora