Tornen les Jornades de Portes Obertes

Cartell promocional de la Jornada de Portes Obertes

Dimecres 2 i dijous 3 de febrer en modalitat presencial, al campus de la UAB, i divendres 4 online, per si no pots venir presencialment. Les Portes Obertes són el millor moment per conèixer el campus i tota l'oferta de graus i de serveis de la UAB.

31/01/2022

Arriben les Jornades de Portes Obertes a la Facultat de Ciències de l'Educació. Durant tres dies tindreu l'oportunitat de conèixer en primera persona el campus i tota l'oferta de graus. El dimecres 2 i dijous 3 de febrer tindran lloc les xerrades de manera presencial a la universitat. És important inscriure's, ja que hi ha places limitades. Divendres 4  de febrer hi haurà xerrades en línia per qui no pugui assistir presencialment.

Les jornades comencen el dimecres 2 amb dos torns. En el primer torn, a les 10h, les xerrades del grau d'Educació Infantil es dividiran en sis aules; aquestes seran les aules 22, 24, 31, 33, 29 i 41. Per una altra banda, hi haurà tres xerrades més, del grau d'Educació Primària, a les aules 39, 48 i 49 i d'Educació Social, a les aules 81, 82 i 83.

El segon torn comença a les 12h. Les sessions informatives del grau d'Educació Infantil es veuran reduïdes en les aules 22, 31 i 33. Les del grau d'Educació Primària es mantindran a les aules 48 i 49 i les del grau d'Educació Social a les 81, 82 i 83. Al segon torn també hi haurà una xerrada pel grau de Pedagogia a les aules 18 i 19.

Les jornades del dijous 3 s'organitzen en tres torns. Les sessions de les 10h i les 12h es mantenen en els mateixos horaris i aules que el dia anterior, excepte les xerrades del torn de les 12h del grau d'Educació Infantil que es faran a les aules 24, 31 i 33. A més, a les 16h tenen lloc les xerrades del grau d'Educació Infantil a les aules 22 i 24 i una d'Educació Primària a l'aula 48.

L'últim dia de les jornades, el divendres 4 de febrer, es durà a terme de manera en línia mitjançant la plataforma Microsoft Teams, i no tindran límit d'assistents. A les 10h hi haurà, de manera simultània, una sessió informativa general sobre la Facultat de Ciències de l'Educació, i xerrades pels graus d'Educació Infantil, Educació Primària i Educació Social. El segon i tercer torn comencen a les 12h i a les 16h respectivament, amb xerrades pels graus d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Social i Pedagogia.