Torneig gramatical: IES Ginebró-EIS Sant Cugat- UAB/UB Team

Cartell del torneig gramatical UAB i UB

Els instituts IES Ginebró i European International School i un equip d'estudiants de la UAB i de la UB s'enfrontaran el proper 25 de març en un torneig per determinar qui és el millor desxifrant problemes sobre gramàtica.

18/03/2022

El Departament de Filologia Espanyola i l'Associació Gramàtica orientada a les Competències (https://sites.google.com/view/groccast), amb el suport del Centre de Lingüística Teòrica, organitzen el primer Torneig gramatical a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. En el torneig, hi participaran dos instituts de secundària, IES Ginebró i European International School, i un equip format per estudiants universitaris de la UAB i de la UB. Els equips hauran de resoldre una sèrie  de problemes sobre gramàtica per determinar qui és el millor de tots ells. L'activitat es realitzarà el 25 de març de 2022, de 9:30 a 13:00, a la Sala de revistes de la Facultat. Es tracta d'una iniciativa que té com a objectiu reforçar els vincles entre la Universitat i els centres de Secundària.