The Luxury Collection i Hotusa presentaran els seus programes per impulsar el talent dels estudiants

Estudiants pensant en els seus projectes innovadors
Aquest dimecres 28 de novembre, es celebraran dues xerrades vinculades amb la potenciació del talent de l'Escola i el desenvolupament professional dels estudiants dels darrers cursos de Grau, i també dels alumni. La cadena The Luxury Collection (de Marriott) donarà a conèixer les seves oportunitats de pràctiques a l'Al Messila Resort & Spa de Doha (Qatar), i Hotusa presentarà el seu programa Smart People Talent Match, per impulsar la innovació turística entre l'alumnat.

26/11/2018

Les cadenes hoteleres The Luxury Collection (de Marriott) i Hotusa participaran, el proper dimecres 28 de novembre, a unes xerrades amb estudiants de darrers cursos dels Graus i alumni de l'Escola, per presentar els seus programes de desenvolupament professional i de potenciació i captació del talent dels universitaris.

Primer, The Luxury Collection, de la mà de Carlos Arpal, Director Rooms, d'Al Messila Resort & Spa de Doha, donarà a conèixer les oportunitats de pràctiques d'aquest establiment de luxe, emplaçat a Qatar, al qual poden optar les persones interessades en iniciar la seva carrera professional al Pròxim Orient, i les grans possibilitats que els hi ofereixen per convertir-se en treballadors de l'empresa. La xerrada es realitzarà a través d'una conference call, a les 12 hores.

Per altra banda, Ricardo Jover, Recruitment Manager del grup Hotusa, presentarà el programa Smart People Talent Match, que pretén impulsar el talent dels estudiants motivant-los a participar en aquest projecte, que a mode de competició interuniversitària, podran potenciar la seva visió innovadora i creativa per apropar-se a la realitat del sector, i oferir solucions a reptes que es plantegen des d'aquesta companyia

Un dels moments rellevants de la competició és l'Open Day, en el qual assistiran els autors dels millor projectes. Es tracta d'un workshop que durarà 48 hores i que els permetrà participar en una sessió de formació, que inclourà sessions de treball impartides per professionals i altres sessions que els permetrà desenvolupar les seves idees i projectes.

Aquesta xerrada informativa es celebrarà a les 13 hores. Ambdues presentacions es duran a terme a l'aula 310.