Taula rodona: "Mites i veritats en la transformació digital turística i les seves sortides professionals"

Taula rodona virtual amb exalumnes

La Coordinació de la formació online organitza una taula rodona virtual amb exalumnes, on explicaran les seves experiències en cursar aquestes especialitzacions, i com els han ajudat a assolir els seus actuals llocs de treball. Amb les seves intervencions es rebatran algunes creences falses sobre la transformació digital en el sector turístic. La sessió es celebrarà el dilluns 12 de setembre, a les 18 h. Cal inscripció prèvia.

27/07/2022

La taula rodona en línia "Mites i veritats en la transformació digital turística i les seves sortides professionals", que organitza l'Escola, tractarà com les empreses del sector turístic i hoteler estan innovant, renovant i potenciant els seus processos digitals per a millorar l'experiència al client, i com la implantació d'aquests nous elements tecnològics i nous models de negoci i d'activitats contribueixen al sorgiment de nous perfils professionals, que són molt sol·licitats per aquestes empreses.

La sessió comptarà amb la intervenció de diversos exalumnes i titulats dels programes formatius en línia oferts pel centre, que explicaran la seva experiència en cursar aquestes especialitzacions i com els han ajudat a aconseguir les seves actuals posicions professionals. Gràcies a la seva participació es desmentiran creences falses sobre les possibles conseqüències negatives de la digitalització en l'àmbit turístic (p.ex. reducció de nombre de llocs de treball, etc).

La trobada virtual se celebrarà el dilluns 12 de setembre, a les 18 h, a través de la plataforma "Zoom". Per a assistir, és necessari registrar-se prèviament a aquest formulari.

Al final de la sessió, també es farà una presentació dels programes formatius en línia que ofereix l'Escola i dissenyats per capacitar a futurs professionals de la digitalització turística, com ara el Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals.

Aquest Màster s'ofereix en modalitat online i està conformat pel Postgrau en Gestió de Projectes Turístics, Marketing i Intel·ligència Emocional, i el Postgrau Online en Revenue Management, Marketing Digital i Customer Experience. Els programes es poden estudiar per mòduls, dividits en 5 cursos d'especialització en línia.