Tarrazón Rodón i Montllor Serrats, guanyadors d'un Emerald Literati Awards 2018

L’entitat els ha atorgat el premi per l’article “Corporate real estate, capital structure and value creation”, coautoritzat pels dos docents de la UAB i dos més de la UdG i publicat a la Journal of European Real Estate Research.

20/11/2018

Els dos professors de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona Maria Antònia Tarrazón Rodón i Joan Montllor Serrats, juntament amb les docents de la Universitat de Girona Maria Teresa Bosch Badia i Anna Maria Panosa Gubau, han estat guardonats amb el premi ‘Highly Commended in the 2018 Emerald Literati Awards’.

L’article “Corporate real estate, capital structure and value creation”, publicat a la Journal of European Real Estate Research, està disponible a Internet i s’ha descarregat quasi 600 vegades des de la seva publicació, el 23 de juny de 2017.