Silvia Bueso impartirà el seminari 'The art of knocking out your audience in 7 steps'

Silvia Bueso
Silvia Bueso, emprenedora, consultora i coach, oferirà un seminari adreçat als estudiants interessats en millorar les seves habilitats a les entrevistes de treball, i en especial, per aquells candidats a participar en el Management Training Program del Relais Chateaux Gravetye Manor. La sessió és dilluns 11 de març, a les 14 h, a l'aula 320.

07/03/2019

La Coordinació de Pràctiques Internacionals de l'Escola organitza un seminari titulat The art of knocking out your audience in 7 steps impartit per la coach Silvia Bueso, dirigit als estudiants interessats en millorar les seves habilitats enfront les entrevistes de treball, i especialment, adreçat als candidats que desitgin participar al Management Training Program del Relais Chateaux Gravetye Manor, al Regne Unit. La sessió es portarà a terme dilluns 11 de març, a les 14 hores, a l'aula 320.

La ponent donarà a conèixer la seva experiència i com presentar-se i vendre's durant un procés de selecció davant dels responsables de Recursos Humans en el moment de l'entrevista de treball.

Silvia Bueso és Llicenciada en Dret i Periodisme per la Universitat de Barcelona, Program for Management Development a ESADE i coach certificada per la International Coaching Federation.

Management Training Program del Relais Chateaux Gravetye Manor

Els estudiants de 4rt curs dels Graus, que finalitzin la titulació durant aquest any 2018-2019, tenen la possibilitat de realitzar un període de formació professional de 9 mesos, al Relais Chateaux Gravetye Manor, complex hoteler de luxe, emplaçat a East Grinstead, a la costa sud d'Anglaterra.

A través del Management Training Program, els estudiants de l'Escola podran adquirir experiència en totes les àrees operatives i de gestió de l'hotel, i millorar també en el seu nivell d'anglès.

La selecció seguirà el proper 18 de març amb la realització de videoconferències específiques en anglès amb la Direcció del complex hoteler i els candidats, on hauran de demostrar el seu ingeni, la seva motivació i rigor professional per ser seleccionats finalment a participar a aquest programa.