Set professionals del sector MICE participaran a un debat organitzat pels estudiants de l'Escola

Estudiants de l'Escola preparant la jornada de debat

La jornada de reflexió "Resiliència del sector MICE: Què hi ha desprès de la COVID?" aplegarà a set professionals per compartir la seva experència sobre com s'ha adaptat el sector del turisme d'esdeveniments a la pandèmia, i com es desenvolupa a partir d'ara. L'activitat està organitzada pels estudiants de 4t curs dels Graus, el dimecres 6 d'octubre, a les 12 hores, a l'aula 142.

01/10/2021

El pròxim dimecres 6 d’octubre, a les 12 hores, set professionals del sector MICE acudiran a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera com a convidats del debat “round table”, organitzat pels alumnes de 4t dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, sota el títol "Resiliència del sector MICE: Què hi ha desprès de la COVID?".

Els professionals que hi intervindran són: Sandra Angulo, fundadora de Goes Travel; David Salses, Co-fundador de Sarova Catering & la Finka 4.1; Sònia Serracarbassa, directora de Catalunya Convention Bureau; Montse Belisario, directora de Lloret Convention Bureau; Carol de Kroon, directora d’Intracon Events; Nuria Flores, directora de màrqueting i vendes del Group Princess; i Maria Clarella, directora d'UAB Campus Events.

El debat consistirà en diverses preguntes formulades pels mateixos estudiants amb la finalitat d'obtenir, des del punt de vista professional, una visió de l’extensa indústria del turisme de congressos i esdeveniments, i com la COVID ha marcat un punt d’inflexió en el Sector.

La jornada es celebrarà a l'aula 142 (1a planta) de l'Edifici Blanc.