Sessions informatives sobre assignatures optatives, mencions i el Treball de Fi de Grau

Sessions informatives
L'Escola organitza tres sessions informatives sobre les assignatures optatives, les mencions i el Treball de Fi de Grau, adreçades a estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i en Direcció Hotelera, els dies 12, 13 i 14 de març, respectivament. Les reunions es duran a terme a les 13 hores, a l'aula 207.

06/03/2019

Els estudiants de 3r dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i de Direcció Hotelera estan convidats a tres sessions on rebran tota la informació necessària i veuran resolts tots els seus dubtes sobre les assignatures optatives, les mencions i el Treball de Fi de Grau, a realitzar durant el darrer any de la titulació.

Les sessions tindran lloc a les 13 hores i a l'aula 207 de l'Escola, en les dates següents:

• Grau de Turisme: Dimarts 12 de març.
  • Grau de Turisme en Anglès: Dimecres 13 de març.
  • Grau de Direcció Hotelera: Dijous 14 de març.
Vine i informa-te'n!