Sessió sobre les pràctiques de Grau amb el testimoni d'estudiants de 4t de Direcció Hotelera

Experiències d'estudiants en pràctiques

Els estudiants Alícia Morales, Daniel Sahuquillo i Jesús Cervera, de 4t curs del Grau en Direcció Hotelera, explicaran les seves experiències de pràctiques als seus companys en una sessió oberta a tothom, organitzada per la Coordinació de Pràctiques del Centre. La trobada es celebrarà el dilluns 3 d'octubre, a les 11 h, a l'aula 332.

30/09/2022

La Coordinadora de Pràctiques del Centre, Gemma Sagué, organitza una nova sessió informativa sobre l'oferta de pràctiques nacionals i internacionals, i oportunitats laborals que té a l'abast l'alumnat dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, el pròxim dilluns 3 d'octubre, a les 11 hores, a l'aula 332.

En aquesta trobada, es comptarà amb la participació de tres alumnes de 4t curs del Grau en Direcció Hotelera que acaben de tornar del seu període de pràctiques, i que explicaran la seva experiència als seus companys i companyes de classe. Hi intervindran:

La sessió està oberta per a tot l'alumnat de Turisme i Direcció Hotelera.