Sessió per conèixer la gestió del Guest Experience Journey de La Roca Village

La Roca Village

Michael Cleaver, Director d'Hospitality & Guest Experience de The Bicester Collection, oferirà una xerrada per explicar com es gestiona una destinació turística de luxe i compres com La Roca Village, i com es planifica i desenvolupa l'experiència al client. La sessió es celebrarà el dimecres 2 de novembre, a les 12 h, a l'aula 320.

28/10/2022

Els estudiants de 4t curs dels Graus podran conèixer com es gestiona La Roca Village, una de les destinacions turístiques de luxe i compres més conegudes internacionalment, de la mà de Michael Cleaver, Director d'Hospitality & Guest Experience de The Bicester Collection, cadena que engloba 11 destinacions de l'àmbit de luxe, que ofereixen una experiència única i de gran satisfacció per als seus clients.

Cleaver explicarà com es gestiona i desenvolupa el Guest Experience Journey dels turistes en aquest complex de botiques de luxe de les marques més prestigioses i de moda, i comentarà el projecte The Appartment, casa d'hostes dins del propi village, i com es fa el seguiment de l'experiència dels VIPS.

La xerrada es portarà a terme el dimecres 2 de novembre, a les 12 hores, a l'aula 320. També resta oberta als estudiants d'altres cursos interessats en assistir-hi.