Sessió per conèixer i compartir experiències de pràctiques d'estudiants

Sessió infomativa

La Coordinació de Pràctiques de Turisme i Direcció Hotelera organitza una sessió per donar a conèixer i compartir l'experiència de pràctiques d'estudiants de l'Escola adreçada, especialment, a l'alumnat de 2n del Grau en Turisme en Anglès, tot i que resta oberta a les persones interessades en assistir-hi. La trobada es durà a terme el dijous 6 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 211.

04/10/2022

Gemma Sagué, Coordinadora de Pràctiques de Turisme i Direcció Hotelera, organitza una nova sessió d'orientació sobre les oportunitats de pràctiques nacionals i internacionals i oportunitats laborals que té a l'abast l'alumnat dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, el proper dijous 6 d'octubre, a les 13 hores, a l'aula 211.

La jornada comptarà amb la participació dels següents estudiants de 3r curs que compartiran la seva experiència dels internships realitzats amb els seus companys i companyes de l'aula:

La sessió està adreçada als estudiants de 2n curs del Grau en Turisme en Anglès, però resta oberta a totes les persones interessades en assistir-hi.