Sessió per conèixer diverses agències de pràctiques internacionals

Estudiants escoltant atentament a l'aula

La Coordinació de les Pràctiques Internacionals organitza una jornada per donar a conèixer diverses agències que ofereixen pràctiques als estudiants. Intervindran RMC Asia (especialitzada en Orient Mitjà i el Sud-Est Asiàtic), Job Trust (Grècia), BSG Interns (country clubs de luxe dels Estats Units) i CHI Cultural Homestay Internacional (hotels de luxe dels EEUU). La sessió es durà a terme dilluns 12 de desembre, a les 12 h, a l'aula 332. La darrera empresa citada oferirà la seva presentació via online, a les 15 h.

09/12/2022

L’Àrea de Pràctiques Internacionals del centre organitza una sessió per conèixer com funcionen les placement companies –o partners de destinació-, i quines possibilitats de pràctiques ofereixen aquest tipus d’empreses intermediàries als estudiants de 3r i 4t curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.

La sessió, que tindrà lloc el dilluns 12 de desembre, i es dividirà en diverses parts:

A les 11 h, la Coordinadora de pràctiques, Gemma Sagué, impartirà una classe per compartir tips perquè els estudiants puguin iniciar la seva cerca a processos de selecció, i complir els seus objectius a l'hora d'escollir els seus internships internacionals.

A partir de les 12 h, es realitzaran les diverses presentacions de les agències convidades dedicades a oferir oportunitats de pràctiques. Aquests són els horaris de les seves xerrades informatives:

Aquestes presentacions tindran lloc presencialment a l'aula 332.

A la tarda, a les 15 h, CHI Cultural Homestay Internacional (agència especialitzada en hotels de luxe dels EEUU), impartirà la seva xerrada via online per a les persones interessades.

Aquesta jornada és d'assistència obligatòria per als estudiants que van enviar les seves sol·licituds de pràctiques inernacionals, el passat 29 de novembre.

Si algun/a alumne/a no pot assistir in situ a les presentacions, cal que es posi en contacte amb gemma.sague@uab.cat, que li explicarà la manera de seguir-les de forma virtual.

Les xerrades resten obertes també a l'alumnat d'altres cursos del centre que vulgui assabentar-se de la gran varietat d'oferta de pràctiques que tenen al seu abast.