Sessió d'orientació sobre les pràctiques internacionals amb participació d'alumni dels Graus

Sessió informativa sobre les pràctiques internacionals

La Coordinació de Pràctiques Internacionals de l'Escola organitza una sessió informativa per explicar les diverses oportunitats de pràctiques i laborals que tenen a l'abast els estudiants dels Graus.També intervindran els alumni Omar Sabri, Alexandra Requejo i Samuel Rodríguez per orientar els estudiants a l'hora triar destinació. La reunió es farà el dimecres 28 de setembre, a les 12h, a l'aula 320.

23/09/2022

Gemma Sagué, Coordinadora de Pràctiques Internacionals de l'Escola, organitza una sessió informativa sobre l'oferta de pràctiques internacionals i oportunitats laborals que té a l'abast l'alumnat dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, el proper dimecres 28 de setembre, a les 12 hores, a l'aula 320.

La professora donarà a conèixer quines opcions i posicions poden realitzar els estudiants per la seva formació pràctica en empreses i cadenes hoteleres a l'estranger, i el rol que desenvolupen les agències de placement a l'hora d'oferir programes amb vacants i destinacions per adquirir experiència professional i inserir-se en el mercat laboral.

La jornada comptarà amb la participació de tres alumni de los Grados, que explicarán su experiencia de prácticas y su trayectoria en el sector turístico y hotelero, y orientarán a los estudiantes. Concretamente, intervendrán:

Omar Sabri, Graduado en Dirección Hotelera de la promoción 2021, actual Demi-Chef de Rang de Les près d'Eugénie, un establecimiento de 3* Michelin de Relais Château en Francia.

Alexandra Requejo, Graduada en Dirección Hotelera de la promoción 2019, que hoy en día ejerce un cargo de responsabilidad en el Departamento de Guest Experience del Hotel Arts Barcelona, de la cadena Marriott, pero que inició su trayectoria profesional en Qatar.

Samuel Rodríguez, Graduado en Turismo de la promoción 2019, actualmente está trabajando en el Departamento de Promoción de la Consejería de Turismo del Instituto de España que está ubicada en Guangzhou, en China, gracias a lograr una beca de prácticas de Turespaña.

La sesión está abierta a todos los estudiantes de los últimos cursos de Grado.