S'obre una nova convocatòria de Beques de l'Agència Catalana de Turisme per col·laborar en les seves oficines de promoció a l'exterior

Convocatòria beques de màrqueting de turisme exterior

Les Beques de Formació en Màrqueting Turístic de Catalunya a l'Exterior 2025, impulsades per l'Agència Catalana de Turisme, permetran realitzar una estada a les oficines de promoció a l'exterior d'aquesta institució. En aquesta 27a edició s'ofereixen places a Nova York, París, Londres, Brussel·les, Frankfurt i Madrid. El període de presentació de sol·licituds ja està obert i finalitza el 15 de setembre.

27/06/2024

L’Agència Catalana de Turisme (ATC) convoca la 27a edició de les beques per fer pràctiques a diverses de les seves Oficines de Promoció Turística d’arreu del món. L’objectiu de les beques és facilitar als titulats universitaris una experiència d'un any que ajudi a desenvolupar les seves carreres professionals.

Les beques compten amb 7 places per als centres de promoció de la marca Catalunya: 1 per la seu de París, 2 a Londres, 1 a Brussel·les, 1 a Frankfurt, 1 a Nova York i 1 per la seu de Madrid.

L'estada serà del 9 de gener al 31 de desembre de 2025. S'ofereix la possibilitat de renovar, per acord de les dues parts, pel mateix període de temps, excepte a les estades a Londres i Nova York.

Les persones beneficiàries hauran de reunir els requisits següents:

• Tenir en disposició una titulació universitària oficial (grau, llicenciatura o diplomatura) o estar en condicions d’obtenir-la durant el període de lliurament de sol·licituds.
  • Tenir nacionalitat d’un país de la Unió Europea i estar empadronat a Catalunya un mínim de dos anys, no necessàriament consecutius, en els darrers cinc anys.
  • Tenir nivell de suficiència de català, coneixement de castellà i de l’idioma/es oficial/s del país de destinació.
  • Tenir un màxim de 30 anys el dia de la publicació de la resolució.
  • Tenir un alt nivell oral i escrit de l’idioma/es oficial/s del país de destinació.

A més a més, les persones que sol·licitin aquesta beca no pot haver estat separat/ada mitjançant resolució ferma del servei de cap de les administracions públiques. Tampoc pot haver estat beneficiari/ària amb anterioritat d'aquest tipus de beca ni estar sotmès a cap supòsit de prohibició d'obtenció de subvencions.

A l'hora de valorar les sol·licituds es realitzaran dues fases. A la primera fase es tindrà en compte la prova escrita de coneixements relacionats amb l’economia i el sector turístic de Catalunya, la resolució d'un cas pràctic, el vídeo-currículum i la carta de motivació. I a la segona fase, l'adequació al perfil a partir d'una entrevista personal, que també servirà per valorar el coneixement oral dels idiomes escollits.

El termini per presentar la sol·licitud ha començat el 22 de juny i finalitzarà el 15 de setembre de 2024 i es pot fer telemàticament a través de Tràmits gencat.

Per a més informació sobre les places, consulteu les condicions i requisits a la al Portal de Sol·licitud de la Beca. A la web de l'ACT podeu veure dos vídeos explicatius sobre els detalls del procés de selecció.