Professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació presenten el treball ‘La pauta d'avaluació individualitzada del procés grupal’"

Imatge d'un ordinador

Professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació presenten el treball ‘La pauta d'avaluació individualitzada del procés grupal’, part del projecte ‘Millorar l’avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d’avaluació entre iguals i feedback’.

27/03/2020

Professorat de la Facultat de Ciències de l’Educació ha realitzat el treball ‘La pauta d'avaluació individualitzada del procés grupal’. L’informe s’ha presentat en el marc  del projecte ‘Millorar l’avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d’avaluació entre iguals i feedback’ finançat per l'OQD de la UAB.

ACUP va identificar el projecte com a projecte rellevant, i va realitzar aquest vídeo per a difondre l’experiència.

El professorat, Aleix Barrera Corominas i Georgeta Ion, han estat els encarregats de coordinar el treball.
A la pàgina web de l’ACUP podeu visualitzar el vídeo on s’explica la idea.