PresentacioLlibreGRET

06/05/2021

El Grup de Recerta Transdisciplinar (GRET) us convidem a la Presentació de la publicació: Co-teaching transdisciplinario: Experiencias docentes. L’acte serà on-line a través de la plataforma Teams en aquest enllaç el dimarts 11 de maig a les 18h.

Amb aquest llibre volem compartir metodologies i experiències docents per promoure l’educació multidisciplinària amb un horitzó transdisciplinari.

És el resultat de més de 10 anys d’experiències docents compartides a la facultat d’Educació de la UAB per un ampli equip de professorat de mes de 10 disciplines diferents. Estableix un model teòric i de treball per a poder desenvolupar la docència compartida entre grups de professors/res de diferents perfils disciplinaris i la metodologia transdisciplinària en l’alumnat.

Esperem que aquesta publicació pugui ser del vostre interès i us ajudi a ampliar possibles futures mirades. Us esperem a l’acte per tal de poder compartir punts de vista i interessos en la innovació docent.

Descàrrega del llibre en PDF: Enllaç permanent DDD,