Olimpíades de Gramàtica

Cartell Olimpíades Gramàtica

Instituts de Secundària s'enfrontaran el proper 22 d'abril per determinar qui és el millor desxifrant problemes sobre gramàtica.

08/04/2022

OLIMPIADES DE GRAMÀTICA (22 d'abril de 2022)

El Departament de Filologia Espanyola i l'Associació Gramàtica orientada a les Competències (https://sites.google.com/view/groccast), amb el suport del Centre de Lingüística Teòrica, organitzen les Olimpíades de Gramàtica a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. A les Olimpíades competiran diversos equips formats per dos alumnes d'instituts de secundària. Els equips hauran de resoldre una sèrie de problemes sobre gramàtica per tal de determinar qui és el millor de tots ells. L'activitat es realitzarà el 22 d'abril del 2022, al matí, d'11:00 a 14:45, a la Sala de revistes de la Facultat i, a la tarda, de 16:00 a 18:00 a l'auditori. El lliurament de premis el farà el professor de la Universidad Complutense de Madrid i acadèmic de la RAE Ignacio Bosque. Es tracta d'una iniciativa que té com a objectiu reforçar els vincles entre la Universitat i els centres de Secundària.