Nova sessió d'orientació sobre les pràctiques per estudiants de 3r de Grau

Estudiant explicant la seva experiència de pràctiques

La Coordinació de Pràctiques Internacionals ha programat una nova sessió d'orientació per estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès, el proper dimarts 18 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 332. En aquesta ocasió intervindran estudiants que han desenvolupat la seves pràctiques a països com Bèlgica, Mèxic i Irlanda per explicar la seva experiència.

11/10/2022

En el marc de les trobades d'orientació professional que posa en marxa la Coordinació de Pràctiques Internacionals, s'organitza una xerrada dirigida als estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès, el proper dimarts 18 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 332.

En aquesta jornada intervindran estudiants per explicar la seva experiència en les seves estades a l'estranger. Hi participaran:

Durant la sessió es tractaran també els reptes que han viscut les ponents en les seves destinacions i posicions, i com han resolt diverses dificultats i casos reals, a fi que els estudiants de l'aula puguin aprendre com afrontar-los en un futur.

La xerrada també resta oberta a estudiants d'altres cursos i titulacions que estiguin interessats en assistir-hi.