Nova activitat: Com funciona el Síndic de Greuges de Catalunya?

Sindic
La facultat de Dret, amb el suport de la Unitat de Dinamització Comunitària, ha organitzat una nova activitat per tal de conèixer com funciona el Síndic de Greuges de Catalunya. Aquesta activitat tindrà lloc del 30 de març al 20 d’abril i es pot reconèixer amb 2 crèdits ECTS.

01/03/2016

El Síndic de Greuges de Catalunya, que és el Defensor del Poble de Catalunya, és una de les institucions de la Generalitat de Catalunya i la seva missió consisteix en garantir el dret de tothom a una bona administració governamental. A més a més, ha d’atendre les queixes de les persones que es troben desemparades davant l’actuació o la manca d’actuació de les administracions.

La facultat de Dret, amb el suport de la Unitat de Dinamització Comunitària, ha organitzat una nova activitat per tal de conèixer com funciona el Síndic de Greuges de Catalunya. Aquesta activitat tindrà lloc del 30 de març al 20 d’abril i es divideix en una part teòrica, on es tractaran temes tècnics com el tràmit de la queixa i les relacions del síndic amb les administracions públiques, i una part pràctica, on s’explicarà l’actuació del síndic en temes concrets com l’accés a la informació i la lluita contra la tortura i la discriminació. Aquesta activitat es pot reconèixer amb 2 crèdits ECTS pels estudiants de la UAB, tot i que hi pot participar qualsevol membre de la comunitat universitària.

El termini d’inscripció romandrà obert des de l’1 al 29 de març. Per a més informació, pots contactar amb info.participacio@uab.cat o consultar el web.