Més de 1.300 futurs universitaris atesos per l'Escola al Saló de l'Ensenyament 2019

L'estand de l'Escola al Saló de l'Ensenyament 2019
Estudiants i professorat dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l'Escola van informar sobre aquests estudis, de forma personalitzada, a més de 1.300 futurs universitaris, durant els dies de celebració del Saló de l'Ensenyament.

25/03/2019

Més de 1.300 futurs universitaris, un 51% més que l'any anterior, van rebre atenció personalitzada sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de la UAB, al Saló de l'Ensenyament 2019; esdeveniment que es va portar a terme del 20 al 24 de març, al pavelló 1 del recinte firal de Montjuïc, i on l'Escola va participar-hi, un any més, donant a conèixer els seus estudis.

Diversos estudiants i professorat del Centre van oferir informació i orientació als estudiants de Batxillerat, CFGS, i també als seus pares, sobre les sortides professionals de les titulacions, les assignatures i mencions que s'imparteixen, el programa de pràctiques i de mobilitat internacional, la disposició d'una àmplia borsa de treball i de beques als quals poden optar els estudiants matriculats a l'Escola, a més d'oferir informació sobre  els preus dels estudis i les facilitats de finançament existents.

Enguany, el Doble Grau Internacional de Turisme, que s'implementarà a partir del curs acadèmic 2019-2020, gràcies a un acord amb la FH Salzburg (Àustria), en què es podrà obtenir el Bachelor of Arts in Business (BA) Innovation and Management in Tourism, va generar molt d'interés entre els preuniversitaris que volien encaminar la seva formació en l'àmbit del turisme. També la possibilitat de poder cursar els Graus en Turisme i Direcció Hotelera en modalitat bilingüe, dos anys en català i castellà i dos en anglès, va cridar l'atenció als visitants que s'havien apropat a l'estand.

L’increment en el nombre d’interessats en aquesta oferta de l'Escola també es veu reflectit en les conclusions de l’organització. A través del seu web oficial, Fira Barcelona ha destacat que, entre d’altres, els graus impartits íntegrament en anglès, -com ara el Bachelor’s Degree in Tourism in English, els primers estudis de turisme íntegrament en anglès a una universitat pública a Catalunya,- han experimentat un augment de l’interès respecte a l’edició anterior.

Per altra banda, en el Saló Futura, que es va celebrar els dies 22 i 23 de març, en paral·lel amb el Saló de l'Ensenyament, es va donar a conèixer l'oferta formativa de màster oficial i postgrau de l'Escola, als assistents que volien especialitzar-se en l'àmbit turístic i de la gestió hotelera, al mostrador de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Bona acollida de l'Escola al Saló B-Travel

En aquesta darrera edició del Saló Internacional del Turisme de Catalunya, B-Travel, l'Escola va ser-hi present, per primera vegada, amb un estand propi per ensenyar el seu gran ventall de Graus, Màsters i Postgraus, Doctorat, Cursos d'Especialització online, i Formació in Company, als visitants i professionals de la indústria turística i hotelera.

Un centenar de persones van deixar les seves dades per estar informats sobre les convocatòries d'aquests estudis. Principalment, van interessar-se per les formacions més especialitzades, en què poden adquirir noves competències professionals en camps com la gestió turística del patrimoni cultural, l'organització d'esdeveniments, la gestió d'empreses hoteleres, l'ecoturisme, etc.; o coneixements més específics i intensius en revenue management, e-tourism i màrqueting digital, coaching i intel·ligència emocional, gestió de projectes turístics, costumer experience i enologia i enoturisme, impartits tots en línia.

Per altra part, els representants de l'Escola van realitzar networking amb altres professionals del Sector per cercar noves oportunitats de pràctiques i ofertes laborals per als estudiants, i que van donar els seus fruits.