Masterclass: L'entorn físic com a condicionant del comportament del públic d'un esdeveniment

Masterclass Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments

En el marc del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments s'organitza una masterclass online impartida per Raimond Torrents, professor dels estudis i CEO de l'Event Management Institute, sobre com influeix l'entorn físic d'un esdeveniment en el comportament dels seus assistents. El webinar es celebrarà el dimarts 14 de juny, a les 18 h. Cal inscripció prèvia per accedir-hi.

01/06/2022

Els esdeveniments, com a eina de comunicació que són, pretenen transmetre missatges als seus públics amb l'objectiu d'influir en les seves actituds i comportaments. Però com actuen en el cervell dels participants els estímuls que es transmeten en un acte?

Raimond Torrents, CEO de l'Event Management Institute, oferirà una masterclass en línia, en el marc del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments, el proper dimarts 14 de juny, a les 18 h, per a presentar els resultats de la recerca elaborada per la institució que presideix, amb la col·laboració del Sitges Convention Bureau.

En aquest estudi s'ha revisat la literatura científica existent per a donar resposta a la pregunta "Com afecta l'entorn, la destinació i l'espai de l'esdeveniment en les actituds i comportaments dels seus assistents?" Torrents presentarà les conclusions d'aquesta recerca, i analitzarà com l'entorn influeix decisivament en les accions del públic, i la importància de conèixer l'abast d'aquesta influència per a contribuir en l'èxit de l'esdeveniment organitzat.

El seminari virtual es realitzarà a través de la plataforma "Zoom", i les persones inscrites rebran l'enllaç de la reunió poques hores abans de la seva celebració.

La inscripció és gratuïta. Cal registrar-se per poder accedir a la jornada, tot omplint aquest formulari amb les vostres dades.