Mar Pena farà una conferència sobre l’IVA en grups d’entitats

La Cap de Control de Gestió corporatiu del Grup Mútua de Terrassa realitzarà una ponència titulada “Consolidació en l’IVA de grups d’entitats: un avantatge fiscal”. L’acte serà dimarts 11 de desembre a l’aula 25 del Campus Sabadell.

04/12/2018

Mar Pena Martínez, Cap de Control de Gestió corporatiu del Grup Mútua de Terrassa, donarà una conferència sobre l’impacte de l’IVA en les societats. La protagonista parlarà sobre la importància d’entendre els impostos i saber com afecten el resultat d’una societat. També se centrarà en l’impost indirecte més popular, l’IVA, i es donarà una visió general del funcionament de l’impost i s’introduirà la consolidació fiscal en l’IVA com a eina d’estalvi fiscal.

La conferenciant és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Pena Martínez va començar la seva carrera professional l’any 2004 en el sector de consultoria financera i s’incorporà el 2007 al Grup Mútua de Terrassa, on ha anat agafant més responsabilitat fins a l’actualitat.

L’acte es farà el dimarts 11 de desembre, a partir de les 18.15 hores, a l’aula 25 de la Facultat d’Economia i Empresa del Campus Sabadell. El professor Francisco José Uroz serà l’encarregat de la presentació.