La UAB ha participat al “Deloitte Financial Challenge” de Barcelona

L’estudiant Marc Torres (ADE-PUE UAB) i el seu equip han rebut el premi de “Mejor puesta en escena”. També han assistit els alumnes Roger Gavaldà, Laila Navarro i Xiangxia Xu.

26/11/2018

Durant les jornades del 15 i 16 de novembre s’ha celebrat la primera edició del “Deloitte Financial Challenge” a Barcelona. El dia 15 de novembre va consistir en la presentació i exposició de diferents conceptes tècnics per diversos membres de Deloitte. Seguidament, es va procedir a la resolució d’una sèrie d’exercicis. La jornada del 16 va ser la presentació dels casos treballats durant el dia anterior pels estudiants participants, davant diversos membres de l’empresa.

Fins a 36 estudiants de diferents universitats van ser escollits per l’empresa per participar-hi. Entre ells els alumnes d’ADE-PUE: Roger Gavaldà, Laila Navarro, Xiangxia Xu i Marc Torres. Aquest últim, amb el seu equip, va ser distingit com “Mejor puesta en escena”.