La UAB, entre les 100 primeres universitats del món en l'àmbit de d'hostaleria i gestió del lleure

Logo Ranking QS

La Universitat es troba entre les 5 millors universitats espanyoles en hostaleria i gestió del lleure segons el QS World University Ranking by Subject. En aquest rànquing també és la més ben puntada del país en Geografia, i ha millorat la seva posició global en l’àmbit de l’Economia i l’Econometria.

19/04/2022

L’edició de 2022 del QS (Quacquarelli Symonds) World University Ranking by Subject situa la Universitat Autònoma de Barcelona entre les 100 millors universitats del món en 12 disciplines, entre les quals es troben àmbits com l’hostaleria i la gestió del lleure, l’economia i l’econometria o la geografia.

En l’àmbit estatal, la UAB està entre les 5 millors universitats espanyoles en l’àrea d’estudi de l’hostaleria i gestió del lleure, només per darrere de l’EUHT Sant Pol.

Una altra data destacable és la millora de la posició en Economia i Econometria, que de la posició 88 ha pujat a la 58.

En l’àmbit de la Geografia, la UAB és la universitat d’Espanya més ben puntuada. Aquest any, la Universitat també ha pujat en la branca de les Ciències Socials, qualificant-se com la 92 del món (abans 126).

La UAB també ha millorat en més de la meitat de les 39 disciplines que incorpora al Ranking QS, on en termes de posició global és la 209 i es troba entre les 100 millors universitats europees.

Des del 2011, QS publica el seu rànquing mundial desglossat per matèries. Aquest rànquing ordena les millors universitats del món en 51 matèries científiques amb l’objectiu d’ajudar als futurs estudiants a identificar les universitats capdavanteres en un àmbit d’estudi determinat.