La UAB convoca 44 places de professorat emèrit i de professorat honorari

Personal docent i investigador
Els departaments o instituts podran sol·licitar el nomenament del professorat jubilat que compleixi amb els requisits establerts a les bases de la convocatòria fins al 18 de maig.

02/05/2018

Fins al 18 de maig estarà oberta la convocatòria de 44 places de professorat emèrit i honorari per al curs 2018-2019. Els departaments o instituts podran presentar les sol·licituds de nomenament a través del formulari electrònic.

El 25 de maig es publicarà la llista provisional d’admesos i exclosos i s’obrirà un període de reclamacions per a les sol·licituds excloses. La Comissió de Personal Acadèmic aprovarà les propostes de nomenament el proper 4 de juny. La data dels nomenaments serà l’1 de setembre de 2018.

Professorat emèrit és el personal docent contractat amb caràcter temporal entre les persones jubilades que hagin prestats serveis destacats a la Universitat. La retribució del professorat emèrit correspon a la categoria de professorat associat A1.1.

Professorat honorari és el personal en edat de jubilació que hagi prestat o pugui prestar serveis a la Universitat amb caràcter honorari, de forma desinteressada, sense obtenir cap retribució a canvi.

Més informació sobre la convocatòria al web de l’Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines.