La FAS i el grup d'investigació Diverser proposen la formació "Seminari en Pedagogies Crítiques"

Informació

L’organització de la proposta formativa s’ha fet en conjunt amb el grup d’investigació de la Universitat d’Antioquia, i es durà a terme durant els dies 4 i 5 de juliol.

16/06/2022

Les docents de la UDEA i investigadores de Diverser, Natalia Duque i Hilda Mar Rodríquez conduiran el ‘Seminari en Pedagogies Crítiques: Educació transformadora en contextos de diversitat’. El Seminari ofereix un recorregut de les teories i referents de la pedagogia crítica llatinoamericana, així com un recull d’experiències que mostren camps d’acció diversos. L’objectiu: ampliar les estratègies de coneixement crític i pensament emancipador en la pròpia pràctica docent, des del reconeixement dels sabers i les pràctiques diverses i no hegemòniques.

El grupo Diverser és un referent llatinoamericà en investigació pedagògica amb perspectiva decolonial, intercultural i de gènere. Així mateix, és l’impulsor de la Licenciatura en Pedagogía de la Madre Tierra, una proposta de reivindicació política, cultural i acadèmica dels pobles originaris.

El seminari es durà a terme de manera presencial durant els dies 4 i 5 de juliol, d’11:30h a 14h a l’aula 44 de la Facultat de Ciències de l’educació (mòdul IV). Les places estan limitades a 20 participants, i ja es pot accedir a la inscripció.

Aquesta activitat està reconeguda per la Unitat de Formació i Desenvolupament professional de la UAB, així com per la Universitat d’Antioquia.

Per més informació podeu contactar amb la FAS.