L'experiència de l' assignatura "Mirem el Món" amb el treball per projectes transdisciplinars

LlibreMiremElMon

L'experiència de l’assignatura “Mirem el Món” amb el treball per projectes transdisciplinars

29/06/2021

Sandra Saura Mas, Jaume Barrera, Yolanda Álvarez Cobo,  Asunción Blanco-Romero, i Elena Ritondale , investigadors i investigadores de la Facultat de Ciències de l'Educació presenten el resum del seu llibre: Co-teaching transdisciplinario : experiencias docentes, fruit de les experiències recollides en l'assignatura Societat, Ciència i Cultura, que s'imparteix des de 2009 a alumnes de primer d'educació primària, infantil, social i pedagogia. La idea és estimular en l'alumnat l'interès pel coneixement de les esferes social, natural i cultural, integrant classes coordinades amb molt diverses disciplines. Aquesta podria ser una manera d'ajudar-los a enfrontar-se a problemes reals i a desenvolupar un pensament crític.

Llegiu-ne més