L'exalumne Oriol Balmaña parlarà sobre la gestió dels viatges familars de luxe

L'alumni Oriol Balmanya

El titulat en Turisme Oriol Balmaña, amb més de 15 anys de trajectòria professional en el sector, oferirà dues xerrades per parlar sobre la gestió dels viatges familiars de luxe als estudiants. Les trobades es faran el dimarts 4 d'octubre a les 13 h, a l'aula 332; i el dimecres 5 d'octubre, a les 12 h, a l'aula 310. Les ponències estan dirigides als estudiants de 2n i 3r de Turisme en Anglès, però estan obertes a tothom.

30/09/2022

Oriol Balmaña, Tour Operator Sales Manager a Grupo Bestours per a Tandem Luxury Travel & Travelkids, i titulat en Turisme, visitarà el Centre per donar a conèixer la seva experiência professional a l’ambit dels viatges familiars de luxe, als estudiants de 2n i 3r curs del Grau en Turisme en Anglès.

El ponent impartirà dues sessions als estudiants per introduir-los a la tasca que desenvolupa com a responsable de l'àrea comercial de les diverses marques d'aquest grup turístic, tant per a clients B2B com B2C, i com es gestionen l'atenció al client, els acords de venda i la resolució d'incidències.

Les sessions es portaran a terme:

• Dimarts 4 d'octubre, a les 13 h, a l'aula 332.
  • Dimecres 5 d'octubre, a les 12 h, a l'aula 310.

Els estudiants podran conèixer els més de 15 anys de trajectòria professional d'Oriol Balmaña en la gestió del turisme receptor com emissor, i en la comercialització de productes de Tandem Luxury Travel & Travelkids, esdevenint aquesta marca tot un referent dels viatges de luxe i família per al mercat nacional i andorrà.

La xerrada resta oberta també per la resta d'estudiants d'altres cursos dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.