L'exalumne César Mulet presentarà Mapstell i orientarà als estudiants

Presentació de Mapstell a l'Escola

César Mulet, Graduat en Direcció Hotelera de l'Escola i representant de Mapstell, realitzarà un taller per orientar els estudiants a descobrir els seus punts forts i febles de la seva personalitat i com adaptar-se a diferents contextos professionals. L'exalumne oferirà aquesta activitat de coaching els dies 16 i 17 de febrer.

11/02/2022

L’alumni César Mulet impartirà un taller adreçat a estudiants de 3r i 4t curs dels Graus de Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l’Escola, per reflexionar sobre el comportament i la comunicació, i com aquests factors afecten en les relacions personals i laborals.

L’exestudiant, que es va graduar a l’any 2018 en Direcció Hotelera, també explicarà la seva trajectòria professional i oferirà alguns consells per incorporar-se en el mercat laboral.

Actualment, l’exalumne està treballant als Països Baixos com a Guest Experience Host de l’Hotel Andaz Amsterdam Prinsengracht i, a més, és un dels representants de Mapstell a Espanya. Mapstell és una companyia que es dedica al ‘personalmapping’, i elabora ‘mapes visuals’ que descriuen els perfils de conducta de les persones.

Amb aquest taller els estudiants podran desenvolupar el seu autoconeixement i millorar la seva projecció professional per assolir el seu objectiu de carrera.

L'activitat de coaching s'oferirà en diverses sessions per a cada curs:

El dimecres 16 de febrer pels estudiants de 4t dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera. Per assistir al taller, heu d'omplir aquest formulari amb antel·lació. La sessió es celebrarà a les 13 hores, a l'aula 142.

El dijous 17 de febrer, en el marc de la celebració del XXIVè Workshop de l'Escola, s'oferirà en 2 horaris:

• A les 9:30 h per l'alumnat de 3r del Grau en Turisme.
  • A les 11:30 h per estudiants de 3r dels Graus en Turisme en Anglès i Direcció Hotelera.

Per participar al taller d'aquest dia, cal omplir aquest formulari abans de la jornada. Ambdues xerrades es portaran a terme a l'aula 207.