L'EUTDH torna a celebrar el seu Workshop anual amb la 24a edició

Workshop XXIV

L’esdeveniment agruparà a estudiants i a representants d'unes 50 empreses i cadenes hoteleres per fer networking, conèixer les seves ofertes laborals i de pràctiques, i presentar les seves candidatures. La trobada tindrà lloc el 17 de febrer, de 9 a 14 hores, a l’Hotel Exe Campus UAB.

02/02/2022

El XXIVè Workshop: Trobada Universitat-Empresa propicia i facilita la trobada entre el sector empresarial i la universitat, i és una oportunitat perquè titulats i futurs professionals del sector puguin establir i desenvolupar contactes adreçats a la inserció al món laboral.

La trobada està dirigida als titulats i titulades de l’Escola, i als estudiants de 2n, 3r i 4t curs del Grau en Turisme i Turisme en Anglès, i als alumnes de 3r i 4t del Grau en Direcció Hotelera, així com als estudiants dels postgraus i màsters que s’imparteixen al centre.

Hi participaran representants d'unes 50 empreses prestigioses i capdavanteres del sector turístic, hoteler i de lleure, que explicaran als estudiants les seves oportunitats de pràctiques i ofertes laborals. Entre les empreses cadenes assistents es troben Melià, Marriott, H10, NH o Ilunion Hotels Catalunya.

A causa de la pandèmia, s’ha programat l'accés dels estudiants al Workshop en diverses franges horàries:

• De 9:30 a 11h: accés per a alumnes del Grau en Turisme en Anglès.
  • D’11 a 12:30h: accés per als estudiants del Grau en Turisme.
  • De 12:30 a 14h: accés per als alumnes del Grau en Direcció Hotelera, de Màsters i Postgraus de l’Escola, i exalumnes.
  • 14h: Cloenda.

Cal que tots els estudiants i exalumnes interessats a participar-hi s’inscriguin prèviament:

Inscripció al XXIV WorkshopLes empreses que vulguin assistir cal que es posin en contacte amb la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball a través del telèfon 93 592 97 10, o via correu electrònic a practiques.btreball.fuab@uab.cat