L'Escola organitza el XXIII Workshop per fomentar el networking entre estudiants i empreses

Workshop de l'Escola
L’Escola celebrarà la XXIII edició del Workshop, la trobada anual Universitat-Empresa, el proper dijous 13 de febrer a l'Hotel Exe Campus UAB. Enguany es presenta amb moltes novetats: es realitzaran activitats d'orientació professional per facilitar la inserció laboral; encontres amb preescriptors de diverses cadenes hoteleres i entitats perquè els estudiants puguin resoldre els seus dubtes a l'hora d'escollir les seves pràctiques; i també es lliuraran els premis per reconèixer les empreses i tutors millor valorats per l'alumnat durant el seu període de formació pràctica. Consulteu el programa i inscriu-vos!

30/01/2020

L’Escola organitza el XXIII Workshop per tal de propiciar i facilitar la trobada entre el sector empresarial i la Universitat. L’esdeveniment tindrà lloc el proper dijous 13 de febrer, a l’Hotel Exe Campus de la UAB.

El Workshop és un esdeveniment clau per establir i desenvolupar contactes adreçats a la inserció, en el món laboral, dels titulats i del futurs professionals del sector, i a la realització de les pràctiques en empreses.

La jornada, en una franja horària de 9 a 14:30 hores, constarà d’un espai d’intercanvi o networking per a professionals i representants d’empresa i estudiants, on podran mantenir un primer encontre amb la companyia i oferir la seva candidatura a processos de preselecció per a possibles vacants laborals o programes de pràctiques.

La trobada entre estudiants i empreses és oberta a tots els titulats de l'Escola, als estudiants de segon, tercer i quart curs del Grau en Turisme, als estudiants de segon, tercer i quart curs del Grau en Turisme en Anglès, als de tercer i quart curs del Grau en Direcció Hotelera, així com als estudiants dels postgraus i màsters que s’imparteixen al Centre.

En aquest esdeveniment hi seran presents els representants de companyies capdavanteres dins el sector turístic i hoteler, així com institucions vinculades amb la promoció turística i l'administració.

Per poder assistir, és necessari realitzar una inscripció omplint aquest formulari.

Consulteu aquí la programació horària establerta, segons els estudiants sigueu de Grau, Màster, Postgrau o alumni.

Novetats d'aquesta edició: Activitats d'orientació professional, trobades amb preescriptors d'empreses i lliurament de premis

En el transcurs del Workshop també es celebraran diverses Activitats d'Orientació Professional, organitzades pel Servei d'Ocupabilitat de la UAB, per facilitar eines i adquirir competències per afavorir la inserció laboral. Les xerrades es celebraran en els següents horaris:

• 9:00 h: Marca personal a càrrec de Francesc Gelida (QQJobs BCN).
  • 10:45 h: Treballem la competència de la comunicació: Parlem el mateix idioma que les empreses? Sabem transmetre el nostre potencial? a càrrec de Quim Allard (Implicatia Consultores SL).
  • 12:30 h: Canals i recursos de cerca de feina. L'autocandidatura a càrrec de Psicotec.
Per assistir a aquestes sessions, us heu de registrar també a NEXUS (cliqueu sobre aquest enllaç). Per fer-ho, necessitareu el vostre NIU i contrassenya, seleccionar l'opció Alta Perfil Activitats d'Orientació, i confirmar les vostres dades personals i acadèmiques. A continuació, accedireu a l'apartat Activitats d'Orientació Professional i us poderu inscriure a cada una de les activitats que desitgeu.

Al fer-ho, rebreu un correu electrònic que adjuntarà un document; cal que l'imprimiu, el signeu i el lliureu el dia que tingui lloc l'activitat, a l'entrada de la sala.

Per altra banda, també es facilitaran les trobades entre preescriptors de diverses cadenes hoteleres i empreses per orientar els estudiants a l'hora d'escollir on portar a terme les seves pràctiques. Aquests preescriptors són també alumnes que ja han realitzat el seu període de formació pràctica i comparteixen les seves experiències amb els seus companys de l'Escola.

La darrera novetat d'enguany és l'acte de lliurament de premis per reconèixer públicament les empreses i tutors de pràctiques millor valorats pels estudiants que han realitzat la seva formació aplicada durant el passat curs acadèmic 2018-2019. L'entrega de guardons es farà de 12 a 12:30 h durant el transcurs del Workshop.