L'ApS(U)CAT publica una col·lecció de guies sobre l'aprenentatge servei

Cartell presentació de les guis d'aprenentat servei publicades des de la xarxa d'ApS

La Xarxa d'Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes (ApS(U)CAT), juntament amb l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) , han publicat una col·lecció de guies que aprofundeixen en l'aprenentatge servei en diferents àmbits i contextos universitaris.

31/01/2022

La col·lecció està formada per quatre guies; Guia 0 – Fer aprenentatge servei a la universitat; Guia 1 – Aprenentatge servei i pràctica reflexiva; Guia 2 – Aprenentatge servei i pràctiques curriculars en els Graus d'Educació; i Guia servei 3 – Profiguració, aprenentatge servei i relacions intergeneracionals.

Arrel les darreres tres guies s'han organitzat tres espais per compartir i debatre sobre els temes de cada guia. El 1r Cafè APS tindrà lloc dilluns 31 de gener a les 16:30 via Teams i tractarà sobre l'aprenentatge servei i les relacions intergeneracionals.

La Xarxa Aps(U)CAT està formada per professorat de totes les universitats catalanes. Va néixer el 2015 amb l'objectiu d'intercanviar experiències i construir coneixement respecte a la promoció, implementació, avaluació i institucionalització de l'aprenentatge servei en el context de les universitats catalanes.