L'alumne Pol Carrasco explica la seva experiència de pràctiques a Irlanda

Xerrada de Pol Carrasco sobre les seves pràctiques a Irlanda
L'estudiant de 4rt curs del Grau en Direcció Hotelera, Pol Carrasco, va explicar la seva experiència de pràctiques a l'estranger al Castlemartyr Resort, un complex hoteler de luxe situat a Cork (Irlanda), als seus companys de l'aula, en el marc dels EUTDH Testimonials impulsats des de la Coordinació de Pràctiques Internacionals de l'Escola.

24/10/2019

En el marc dels EUTDH Testimonials organitzats per la Coordinació de Pràctiques Internacionals de l'Escola, el passat dimarts 22 d'octubre, es va realitzar una sessió impartida per l'estudiant de 4t curs del Grau en Direcció Hotelera, Pol Carrasco.

L'alumne va explicar la seva experiència de pràctiques a l'estranger al Castlemartyr Resort, un complex hoteler de luxe, emplaçat a la ciutat de Cork (Irlanda), on hi va passar 5 mesos desenvolupant la seva formació pràctica en el Front Desk.

En un principi, l'estudiant havia decidit realitzar una estada als Estats Units, però la va desestimar, ja que va rebre el suport de l'alumni Montse Aljama, Responsable d'Àrea a Espanya de Premier Internships, empresa especialitzada en oferir oportunitats laborals i de pràctiques a alumnes interessats en adquirir experiència aplicada a Irlanda, que li va donar resposta a les seves inquietuds de desenvolupament professional, per finalment, decidir-se a anar a l'hotel de 5* irlandès.

Consells de la Coordinació de Pràctiques Internacionals

Des d'aquesta àrea, es recomana als estudiants que valorin bé les opcions que tenen al seu abast, que s'adeqüen més a l'assoliment dels seus objectius. Teniu temps de presentar les vostres sol·licituds fins al 29 de novembre.

Tanmateix, les persones que tingueu dubtes per enfocar les vostres pràctiques cap a uns àmbits o departaments, podeu concertar una tutoria sota petició prèvia a la Coordinadora de Pràctiques Internacionals, la professora Gemma Sagué, al seu e-mail gemma.sague@uab.cat, i us podrà orientar personalitzadament perquè caseu les vostres necessitats amb la demanda de la realitat del Sector.