L’Escola ofereix 3 nous cursos d’especialització online

Nous Cursos d'Especialització Online
Tres formacions en línia sobre Project Management, Coaching i intel·ligència emocional, o Customer Experience s’uneixen als 3 cursos ja existents. L’inici de les classes serà el 22 d’abril i ja s’ha obert el període de preinscripció.

13/03/2019

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB estrena nous cursos d’especialització online, que se sumen als 3 ja oferts en el curs anterior.

Els nous cursos són els següents:

•    Curs online en Project Management: Gestió de Projectes Turístics. Formació per aprendre com implementar estratègies i incloure noves tècniques en el desenvolupament i la gestió de processos en corporacions del sector del turisme i l’hoteleria. Preinscripció.

•    Curs online en Coaching i Intel·ligència Emocional per al Sector Turístic. Un curs ideal per aquelles persones interessades en els Recursos Humans per aprendre a identificar i treure partit al talent disponible en les organitzacions en diferents sectors. Preinscripció.

•    Curs online en Customer Experience. Un programa formatiu per identificar el costumer journey del client i quins punts d'interacció assoleix, que s'han d'analitzar i dissenyar detalladament amb accions estratègiques i utilitzant els adequats per tal de maximitzar les relacions, resoldre les seves necessitats i fidelitzar-lo. Preinscripció.

La preinscripció per aquests cursos romandrà oberta fins al 19 d’abril. L’inici de les classes serà el 22 d’abril.

Aquests cursos d’especialització s’afegeixen als cursos en línia que, anteriorment, l’Escola ja va dissenyar per al curs acadèmic 2018-2019 i que, enguany, tornen amb una nova edició:

•    Curs online en Enologia i Enoturisme
•    Curs online en Revenue Management
•    Curs online en e-Tourism i Màrqueting Digital

Recorda que, si ets exalumne de l’Escola, tens un preu especial en la matrícula del curs. Per a qualsevol dubte, pots trucar al 93 592 97 12 o enviar un correu a formacio.continuada.fuab@uab.cat.