L’alumni Jaume Vilardell i Margarit explicarà la seva experiència a Tanzània

Jaume Vilardell i Margarit
El director general del grup The Zanzibar Collection, a més, presentarà als estudiants dels últims cursos les oportunitats laborals i de pràctiques d’aquest conjunt de ressorts i hotels de luxe en aquest arxipèlag davant les costes africanes. La sessió tindrà lloc dimarts 13 de novembre, a les 13 hores, a l'aula 211.

07/11/2018

L'àrea de pràctiques internacionals de l’Escola ha organitzat una nova sessió de diàlegs amb testimonis de l’Escola. En aquesta ocasió, els estudiants podran conèixer la trajectòria professional de Jaume Vilardell i Margarit, director general de The Zanzibar Collection.

L’exestudiant de l’Escola farà una presentació d’aquest grup hoteler de luxe situat a les illes de Zanzíbar (Tanzània). Es tracta d’un conjunt de 4 hotels-ressort: Breezes, The Palms i Baraza, que tots tres es troben a la platja Bwejuu, i l'última propietat del grup, el Zawadi Hotel.

Els alumnes podran conèixer les diferents ofertes laborals i de pràctiques que el grup ofereix (especialment per a estudiants amb coneixements d’alemany), així com l’experiència professional de Jaume Vilardell i Margarit.

El professional té més de 20 anys d’experiència en direcció hotelera, i ha estat al capdavant d’hotels reconeguts tant en l'àmbit nacional com internacional.