Jornades per tancar el PV del Grau d'Educació Primària

Imaget aula on es veu el professor donant classe als alumnes

El passat dimarts 21 de juny es van realitzar les Jornades per tancar el PV del Grau d’Educació Primària.

01/07/2022

El passat dimarts 21 de juny es van fer les Jornades per tancar el PV del Grau d’Educació Primària on es van compartir experiències de qualitat a les pràctiques i desprès per equips, i a través de la metodologia innovadora de Design Thinking, els estudiants van fer un procés d’Empatització amb els problemes per definir els principals reptes de l’escola catalana del segle XXI. Els equips han anat definint reptes al voltant de l’atenció a la diversitat, les noves tecnologies, els claustres, les famílies, l’escletxa digital, la comunicació, els espais exteriors, el gènere, les NESE/NEE, entre d’altres. Tots ells han fet propostes de solucions creatives que ben segur contribuiran al seu procés formatiu, ara ja com a mestres.

Enhorabona a tot el professorat i alumnat implicat per tal que aquestes jornades siguin formatives i de valor.