Jornades d'innovació i interacció docent del Departament d'Història Moderna i Contemporània

Cartell de les jornades

Dimecres 17 de maig de 2023 se celebrarà la primera edició d’aquestes jornades, que tindran caràcter bianual. Tindran lloc a la Sala d’actes (B7/1056) de la Facultat de Filosofia i Lletres.

16/05/2023

La Jornada pretén generar una interacció al voltant de les dinàmiques d'innovació de la metodologia docent que es porten a terme en el Departament d'Història Moderna i Contemporània. L'activitat planteja una posada en comú de les diferents metodologies d'innovació docent que apliquen els seus membres, després de fer un anàlisi previ de la realitat docent actual el Grau d'Història i de les realitats que conformen l'actual pas dels alumnes des de la Secundària cap la Universitat. La posada en comú de les metodologies docents que es porten a terme dins d’un departament sol donar-se com una realitat òbvia.

Tanmateix, moltes vegades pot ser notablement arrodonida si en una mateixa taula es poden compartir exemples de diferents casos d'innovació docent i, a partir d’ells, no només generar un feedback per a cada assignatura o bloc d’assignatures (Formació Bàsica, Obligatòries, Optatives), sinó buscar sinergies que permetin generar una transversalitat en la innovació docent a nivell de Departament.